A kulturális élet fellendítése: Csörge-fesztiválok, IFI-park, főzőhelyek, kutyafuttató és kutyastrand létesítése a Csörgénél. A közép- és főiskolás diákönkormányzati vezetők irányításába adjuk a piacon a PLACC -ot.

Szociális bérlakás programot indítunk a pályakezdő fiatalok, a rászorulók és az egészségügyi dolgozók számára.

Az északi és a déli városrészekben Civil Pontokat nyitunk, ezek a családosoknak, a gyerekeknek, valamint az idősek számára biztosítanak helyet szabadidejük eltöltésére. Ugyanitt felzárkóztatást végző tanodákat indítunk az általános iskolás diákoknak.

Zöldhulladék-szállítás és a hulladékhasznosítás megoldása. Tavasztól őszig minden nap közlekedő aprító gépekkel feldolgozzuk a lakossági zöldhulladékot (a tanyákból is), amit a lakosság maga is komposztálhat, vagy beszállítjuk komposztáló telepünkre, ahol virágföldet készítünk belőle. Ezt értékesítjük, a szekszárdi lakosoknak kedvezményesen. Ezzel önfenntartóvá tesszük a zöldhulladék elszállítását.

Szekszárdi gépjárművek tulajdonosainak napi 2 óra ingyen parkolást biztosítunk. A parkolási bevételt a burkolatlan parkolók rendbetételére és a bicikli utak fejlesztésére fordítjuk.

Városi szálloda helyett idősszállót és otthont építünk, ezzel bővítve a helyeket és tehermentesítve a komolyabb ellátásra szoruló idősekkel foglalkozó meglévő szociális otthont. A középiskolások kötelező önkéntes közösségi munkáját az Egészségügyi és Szociális Bizottság koordinálásával kiterjesztenénk idős emberek megsegítésére.

Komplex egészségügyi programot valósítunk meg. A déli és északi városrészből indítva kórháztaxi járatot üzemeltetünk az idős vagy mozgásképtelen városlakók számára. Szervezzük és támogatjuk a régi kórházi kórtermek szigetelését, nyílászárók cseréjét és légkondicionálóval való ellátását. Szimbiózisban a kórházzal támogatjuk az olyan egészségügyi beruházásokat, amik Szekszárdon nem elérhetők vagy nagyon hosszú a várólista, ezzel másodállást biztosítva az egészségügyi dolgozóknak. Ezzel javul a lakosság egészségügyi ellátási színvonala, csökken a várólista, nem kell Pécsre, Budapestre menni egy beavatkozásért. Új egészségügyi központot hozunk létre a Háziorvosi Kamara bevonásával, ahol napközben háziorvosi rendelés, esténként pedig ügyeleti ellátás valósul meg.

Tanya és Zártkert programot indítunk a kis tanya és zárkert tulajdonosoknak komposztáló, esővízgyűjtők, illetve napkollektorok beszerzésére. Hétvéngén óránként az északi és déli kör tanya buszjáratokat indítunk turistáknak, amit a tanya tulajdonosok ingyenesen használhatnak.

Panelprogramot hirdetünk, korszerűsítjük a városi fűtőművet. Napelem parkot hozunk létre a városi intézmények energiaellátására. Rendbe hozzuk a közvilágítást.

A Szőlőhegyet önálló városrészként kezeljük, nem szeretnénk, ha leválnának a városról. Az évek óta elmaradt beruházások (óvoda, 6-os busz útvonala, járhatatlan járdák, világítás) és problémák kezelésére egy polgármesteri biztost jelölünk ki saját pénzügyi kerettel.

A régi városi uszodát visszaadjuk a városlakóknak használatra pihenő, rekreációs, tömegsport és közösségi program központként. Az uszoda építését befejezzük, a terveket szakértővel átnézetve a strand üzemeltetését fenntarthatóbbá tesszük. A régi sportcsarnokot minden oldalon kibővítve egy új sportcsarnok és rendezvény központot alakítunk ki.

A piacteret télen-nyáron használható vásárcsarnokká alakítjuk, valamint egy új termelői piacot hozunk létre a szekszárdi lakosoknak kedvezményesen.

Visszavesszük a gyermek közétkeztetést és ehető ételeket fogunk adni. Az alapanyagot helyben vesszük.

A városi útfelújítási alap felét sajnos az előző városvezetés túlárazottan és egyéni érdekek mentén (kormánymegbízott lakóhelyére vezető útra) már elköltötte. A megmaradó 4 Mrd Ft-ot a körzetek útjainak és járdáinak új burkolattal való ellátására fordítjuk, ez a városi úthálózat felére elegendő.

A polgármesteri hivatal hatékony működését a meglévő hivatalnoki karral együtt biztosítjuk, határozott, jól követhető vezetési struktúra mellett.

A város gazdálkodását, társaságainak működését nyilvánossá tesszük elsősorban Szekszárdi beszállítókkal és munkavállalókat alkalmazunk.